A legelején nagyon öszpontosítani kell, hogy időben meglegyél, pontról pontra kell szervezz, a 3 legfontosabbat szépen sorjában, de minél gyorsabban...Főleg, ha külföldön élsz...
1. Zenekar
2. Fotós, videós
3. Vőfély
Kérdés nem volt számunkra, hogy melyik zenekart válaszzuk. Barátnőm esküvőjén ismertük meg a Zenekart, fantasztikusak, modern zenészek, ízlésesen dolgoznak, és nagyon kedvesek. Szerencsém volt énekelni is velük, így biztosan állíthattam, hogy "Ők lesznek!"
Fotós és videós adott párom baráti körében, így egyértelmű volt, hogy Őket szeretnénk megkérni, az így nekünk nagyon nagy könnyebbség...
Vőfélyt tekintve pedig még kapcsolatunk bimbózásakor eldöntöttük, hogy ha egyesz esküvőnk lesz, akkor biztos ő lesz, nála nem is tudnék nagyobb dumagyárost :-)
Ha Ők megvannak, akkor jöhet a többi...
Hál' istennek párom édesanyja rengeteget segít otthonról, aki túl van már egy esküvő szervezésen, így rutinos, és nem utolsó sorban rettentő segítőkész!
4. Templom kiválasztása
5. Lakodalom helyszíne
6. Cukrász
Kislánykori nagy álmom, hogy nagy ruhában nagy templomban legyen az esküvőm, így semmiképp nem maradhat ki majd a templomi szertartás sem. Szegeden egyik római katolikus templomában lesz az esküvőnk, rövidet, egyszerűt, ám meghatót szeretnénk..és szoljon rólunk minden perce. Egyenlőre a templom kiválasztása várat még magára, 2-3 van a listán.
A lakodalom helyszíne is kiválasztva és lefoglalva. Decemberben megyünk és megnézzük a művelődési házat, miként lehetne berendezni, dszítgetni. Az eddigi számolgatások alapján 130 főnél tartunk...